ליווי מיזמי מותג פרטי - תהליך שבו נוצר מותג חדש או שבמהלכו מתווספים מוצרים חדשים למותג קיים. נמלא יחדיו את המותג בתכנים על פי מִשְתָנִים שונים (מטרה, ייעוד, חדשנות ומקוריות, ערכים, איכות ובחירת חומרי הגלם, בריאות, יעילות ומידת השפעה, ידידות למשתמש ועוד ועוד) ונבדוק את היתכנותו הכלכלית של המיזם בהתאם למאפייני הסביבה העסקית, שבה יופץ המותג (צרכנים, מתחרים, שיתופי פעולה, סיכון מול תועלת, עלויות, מוצרים משלימים ותחליפיים) מתוך מטרה ליצור בידול ומיקוד למותג. מעל לכל נשים דגש על בדיקת כדאיותו של המיזם! נסיים בבחירת הדרך לשיווק המוצר על פי הזהות המותגית הענפה שהוגדרה, בהתייחס לכל הנתונים שאספנו בשלבים הקודמים. על ציר הזמן הזה, על פי הצורך, נקיים פגישות משותפות וננהל התייעצויות וסיעור מוחות.
תמיד ומעל לכל, נקפיד על ניהול דיאלוג ער שבמרכזו יוצבו ההנחיות, הדרישות וכללי הרגולציה שנקבעו על ידי הרגולטור – משרד הבריאות. המיזם ירקום עור וגידים ויבשיל לכדי מימוש ככל שיכתיבו כללי הרגולציה.
כאמור, הצלחתך היא הצלחתנו והיא תבוא לידי ביטוי בזכות יכולתנו להעמיד את הכלים הטובים והיצירתיים ביותר שרכשנו במהלך שנות ניסיוננו הרבות, הן ברמת זיהוי ואפיון מותג והן ברמת הידע וההתנהלות המקצועית שלנו מול הגורמים הרלוונטיים השונים (משרד הבריאות, יצרנים ונותני שירותים שונים).